Kasutaja: Parool:
"Mille KURADI peale 80-minutilises lastefilmis 120 miljonit dollarit kulus?"
"Mille KURADI peale 80-minutilises lastefilmis 120 miljonit dollarit kulus?"

Hoidke raha kokku!

22. oktoober 2002 | MOVIES.ee

Ometi võttis keegi MOVIES.ee kaine mõistuse häält kuulda (isegi, kui nad ise selle peale tulid) – potentsiaalsete või end juba tõestanud stuudiohittide reklaamikampaaniad on ohtlikult kalliks läinud.


Muret sama probleemi üle väljendasid nüüd Ühendriikide marketingispetsid. Sõna võtab 1980-ndate keskel Columbia heaks töötanud Peter Sealey: „Pidevale ülekulutamisele pole õigustust. Asi sarnaneb juba korporatiivsele pettusele!“ Viimase kümne aastaga on keskmisele linaloole kulutatava reklaamiraha summa kasvanud 12 miljonilt USA dollarilt 31 peale.

Tänavused suurimad kaotajad on ülepromomise tõttu ehk John Woo sõjadraama „Windtalkers“ („Tuulte keel“) ja perekomöödia „Stuart Little 2“. Esimese eelarve on 115 miljonit dollarit ja 42 reklaamile. Teise vastavad numbrid on 120 ja 50. Esimene kogus kinolevist imdb.com viimaste andmete kohaselt ligi 60 miljonit dollarit, teine 120.

Ülekulutamine kogub hoogu ka koduse meelelahutuse turul. Rekordi seadis tänavuse menuka arvutianimatsiooni „Jääaja“ taga seisev Twentieth Century Fox Home Entertainment: selle videokasseti ja DVD promomiseks kulutati 85 miljonit dollarit!

Kas paljuräägitud majanduslangus Sind ka mõjutanud on?

Ei
Jah
Natuke
Mis majanduslangus?

Sügisene auhinnaloos


Auhinnaloosi võitja selgunud!
1

Mees, kes ei aimanud

The Man Who Knew Too Little
2

Thomas Crowni afäär

The Thomas Crown Affair
3

Täiuslik torm

The Perfect Storm
Autoriõigused | Koostööpakkumised ja reklaam | valid