Kasutaja: Parool:






And May All Your Christmases Be White!

12. veebruar 2003 | Caramellita

Meeleolu maksab. Kui palju?


Reklaam oma kõikides esinemisvormides on tüütav, ja seda eriti kõikvõimalike pühade eel. Oli see ju oktoobrikuu lõpp, kui esimesed aisakella-maigulised klipid raadio- ning teleeetri vallutasid ning jõuluvärvilisi pühade kilinaid-kolinaid eelkõige kauplustesse üles riputama hakati. Jah- tõsi ta on, et sel’ aastal varakult maha sadanud esimese lumega endalgi mõtted automaatselt aastalõpule liikusid, kuid kuskil on ju piir, mil küll küllale liiga tegema hakkab!

Kahjuks ei saa meist vist enamus öelda, et reklaam kui mõjutusvahend puhas null oleks. Küll aga peab mainima, et kommertsklipid ja- plakatid ei tööta enam meie heaks, vaid on hakanud hävitama inimese kõige loomulikumaid emotsioone. Näiteks on paljud inimesed endale ette ehitanud valli, kaitsmaks endid äkitsi rünnata võiva jõulumeeleolu eest. See aga omakorda raskendab üleüldse mingisuguse emotsiooni tekkimist ja püha kui millegi kõrgema austamine kaotab nii välise kui seesmise väärtuse. Nii on odav ja pealetükkiv reklaam nõudnud paljudelt inimestelt kallist hinda ning hävitanud ka kvaliteetsema reklaami võimaliku resultaadi.

Hea film on delikatess!
Planeerides oma jõululaupäeva leidke kindlasti aega ka tutvuda selleks päevaks prognoositava telekavaga. Aeg-ajalt on jõululaupäevane telemenüü väga rikkalik ning tele-kast meie kallis külaline, kes kinki ei nõua. Nii nagu kõikide teistegi filmide puhul, on ka hea jõulufilm aegumatu ning emotsionaalselt nauditav igal aastal. Kahjuks ei leidu aga uuema toodangu seas selliseid pärle, mida siinkohal pühade-lauale soovitada julgeks. Kindlapeale minek on ka Disney multikad, mida vist juba kümnendi jagu igal jõululaupäeva hommikul ühest põhjanaabrite tunnustatud telekanalist näidatakse. Niisiis on jõulud kahtlemata mitmeski mõttes tagasivaatamise aeg, nädala võrra edasi aga olge lahked helgeid tulevikuplaane pidama ning õnnetina valama.

Eneseabi abivajajale
Kuidas ennast siiski sobivale lainele saada, et mitte olulisest osast aastas ilma jääda? On teada-tuntud tõsiasi, et lihtsuses peitub võlu. Vabasta ennast kinnisideest, et luksuslikud pühad on vaid pururikastele- me kõik oleme omamoodi rikkad. Ärgu jäägu jõulukaartide valmistamine vaid kunstnike pärusmaaks- isetehtud jõululäkitus on igati originaalsem ning läheb rohkemgi südamesse, kui trükikoja toodang. Otsi üles hoiule pandud kangatükid ning meisterda lihtne jõulusokk või katseta juba varakult erinevaid pühaderoogi- tuttav lõhn otsib ise inimesest vajalikud emotsioonid välja. Või sõida lihtsalt nädalavahetuseks maale vanaemale, sugulastele või tuttavatele külla, mine vaata kuidas talvine mets välja näeb ning süüta õhtuhämaruses õueküünal- nii leiavad rahu ja õnnetunne kergemini tee õigesse kohta.

Keegi ei ole keelanud uskuda muinasjutte ega unistada võimatuna näivatest tulemustest, sest just unistamine pidavat meid alateadlikult motiveerima oma tahtmise suunas tegutsema.

And with every Christmascard we write-
may your days be marry and bright,

Sinu MOVIES.ee

Kas paljuräägitud majanduslangus Sind ka mõjutanud on?

Ei
Jah
Natuke
Mis majanduslangus?

Sügisene auhinnaloos


Auhinnaloosi võitja selgunud!
1

Mees, kes ei aimanud

The Man Who Knew Too Little
2

Thomas Crowni afäär

The Thomas Crown Affair
3

Täiuslik torm

The Perfect Storm
Autoriõigused | Koostööpakkumised ja reklaam | valid